Miesięczne archiwum: marzec 2017

Jedni chudną z potrzeby, inni kierują się modą

  Dzisiaj panuje trwała moda na tracenie zbędnych kilogramów. Tracenie kilogramów dla jednych jest celem, dla innych hobby. Czasami panie są szczupłe, ale planują schudnąć. I to nie ma sensu. Jeśli jednak ktoś nabył 10, 20 czy 30 kilogramów nadwagi to odchudzanie jest dla niego i musi skoncentrować się na nim. Lekkie jedzenie ma sens… Czytaj dalej »

Pochłaniaj kalorie i czuj się świetnie

Jedz, bo głodówka jest fatalna Należy konsumować, aby stracić nadmierne kilogramy. Jednak odchudzać się {trzeba|należy| rozsądnie. Białko przyspiesza przemianę materii aż o 25 procent. Białko trzeba włączać do śniadania, obiadu oraz kolacji. Źródłami białka są kurze jaja, mięso, produkty z mleka. Najlepiej dawać łącznie białka zwierzęce oraz roślinne. Konieczne są także tłuszcze. Nie tyje się… Czytaj dalej »

Trać kilogramy powoli, ale regularnie

  Gubienie kilogramów jest działaniem, które powinno się rzetelnie zaplanować. Warto stworzyć rzetelny plan oraz jadłospis. Nie wolno jeść 1000 kalorii lub mniej, bo to zbyt mało, a organizm zacznie zjadać uzbierane zapasy kalorii. Trzeba wybrać się do lekarza lub specjalisty do spraw żywienia, który rozpisze ilość tłuszczu w organizmie i powie jaki jadłospis będzie… Czytaj dalej »

Jak skutecznie chudnąć?

Zrównoważone odchudzanie oraz aktywność fizyczna na pewno tak, jednak o efektywnym odchudzaniu przesądza panowanie nad podjadaniem. Przekąszanie między posiłkami jest szkodliwe, nie działa dobrze na ludzki organizm i sprawia, że wiele osób nie może zrzucić zbędnych kilogramów. Organizm musi funkcjonować uregulowanym rytmem,  bo wtedy trawi dobrze i nie przybiera na wadze. Obiegowa prawda mówi, że… Czytaj dalej »

Zadbany senior i jego forma

Osoby w podeszłym wieku powinny dobrze kontrolować kilgoramy oraz własne zdrowie. Im chudszy człowiek starszy, tym lepiej dla niego. Nadwaga obciąża i stanowi ogromny balast. Seniorzy muszą dbać o zrównoważoną wagę i nie pozwalać sobie na nadmiar kilgoramów. Czekolady, tłuste mięso, nadmiar tłuszczu nie są dla nich dobre. Ich ciało czuje się fatalnie, a zbytek… Czytaj dalej »

Dbaj o zdrowie i żyj długo

  W zamierzchłych czasach, czyli wiele lat przed nami, grubość była symbolem zamożność. Zgrabni byli wieśniacy konsumujący kaszę na co dzień i mięso od święta. Otyli byli wielcy panowie. Ich waga była dowodem tego, co najlepsze. Na ich stołach były obecne mięsiwa, wyjątkowe wina, kremiaste ciasta i desery. Dzisiaj funkcjonujemy lepiej, a nadwaga symbolizuje problemy… Czytaj dalej »

Dietę łącz z ruchem

Zdrowo żyj i bądź Dieta i ruch są niczym czarodziejska różdżka Dieta i dynamizm, czyli aktywność fizyczna, są najlepszym połączeniem. Dzięki takiemu podejściu nadwaga ulatnia się bardzo szybko, a człowiek odzyskuje siły fizyczne oraz zadowolenie z funkcjonowania, jest lżejszy, ma więcej sił fizycznych, nie cierpi na zadyszkę i ceni aktywność fizyczna. Warto zatem pójść do… Czytaj dalej »

Szczupły i zdrowy

  Zdrowy człowiek jest szczupła i nie ma nadwyżki kilogramów. Jego figura jest szczupła i unikatowa. Otyłość to nie tylko nadmierna ilość kilogramów, lecz także schorowane serce, stawy, komplikacje z kręgosłupem. Dlatego nadmiar kilogramów trzeba pożegnać od razu, a uczynić to można dzięki dietom. Skutecznych diet jest mnóstwo, a w internecie można znaleźć opisy planów… Czytaj dalej »

Zdrowe posiłki tworzą dobrą sylwetkę

Zbilansowana dieta oznacza spożywanie warzyw, owoców, roślin strączkowych – a wszystko to w wyliczonych proporcjach. 40 procent diety muszą stanowić warzywa. W dobrej diecie muszą znaleźć się pomidory, papryka, bakłażan, cukinia, brokuły, botwinka, cebula, czosnek, cykoria, dynia, fasolka szparagowa, kalafior, kapusta, ogórki i wiele innych warzyw. Nie może w niej brakować szparagów a także szpinaku.… Czytaj dalej »

Chudnij powoli, smacznie i zdrowo

  Tracenie kilogramów jest coraz bardziej sławne. Osobchcące powrócić do dobrej formy mogą robić to na zróżnicowane sposoby. Szybkie tracenie kilogramów wprawiaotoczenie w podziw, jednak kilogramy natychmiast powracają. O wiele bardziej doradzane jest regularne gubienie zbędnych kilogramów, bo ono ma sens i cel. Cztery lub pięć niewielkich posiłków daje to, co polecane, sprawia, że klient… Czytaj dalej »