Monthly Archives: Luty 2015

Gdy w trakcie wieczornego powrotu z pracy

Gdy w trakcie popołudniowego powrotu z biura opuszcza nas stres całego dnia i pośród pulsowania głowy i bólu karku nasuwają się myśli: „muszę coś zrobić, muszę zacząć biegać, inaczej się odżywiać… tylko kiedy? jak?” jedyne co możemy poczuć to przygnębienie. A rano cała sytuacja nakręca się kamagra tanio
od nowa. Noworoczne postanowienia też nic nie dają. Dlaczego? Bo my, jak i cały świat wokół nas, żyjemy na wysokich obrotach, stawiamy sobie wysokie cele, dużo od siebie wymagamy. Często zbyt dużo i za szybko i to przeważnie stoi nam na przeszkodzie do wprowadzenia w życie przemian.
impotencja1
Jak rozmyślamy o zdrowym jedzeniu projektujemy w myślach ascezę z „zieleniną” i odwiecznym uczuciem tęsknoty za poprzednimi pysznościami, jeśli myślimy o aktywności fizycznej to zakładamy, iż musimy wkomponować te wielogodzinne maratony na siłowni oraz bieżni i nic dziwnego, iż wychodzi nam z tych obliczeń, że w tygodniu już nie będzie czasu na spanie, a przecież odpoczynek też jest znaczący dla ciała… I w ten sposób nie wprowadzamy żadnych zmian, a nasza frustracja wzmaga się.
Najistotniejsze, to zakomunikować sobie wprost: lepsza malutka zmiana niż żadna. Znajdźmy 15 minut dziennie albo pół godziny 3 razy w tygodniu, żeby się poruszać – iść na spacer, zrezygnować z auta na rzecz komunikacji miejskiej, przejechać się gdzieś rowerem, pójść na basen czy squasha ze znajomymi. A może spróbować czegoś, czego jeszcze nie robiliśmy? Aktywność fizyczna ma dawać nam radości! Zatroszczmy się także o strawę i ustalmy sobie konkretne dni w
potencja
tygodniu, w które będziemy spożywać lżej – np. w określone dni mniej kawy, żadnych fast foodów czy jedzenia późnym wieczorem. Kreśląc sobie realistyczne cele zyskujemy podwójnie: realizujemy prawdziwe zmiany do własnego życia oraz budujemy motywację na kolejne! Czasem już nawet małe modyfikacje planu tygodnia przynoszą widzialną poprawę jakości życia seksualnego: czujemy się świeżo, atrakcyjniej i mamy dużo więcej siły, którą warto w przyjemny sposób spożytkować…

Męska niemoc

Young happy couple in bed

Doszedłeś do wniosku, iż twoja aktywność seksualna spadła ostatnimi czasy? Spokojnie. Po pierwsze, kłopot taki tyczy się nie tylko ciebie lecz sporej części męskiego społeczeństwa i naprawdę nie ma się czego wstydzić. Po drugie „wypadek przy pracy” nie może być przyrównywane do impotencji, choć radzę, abyś zapalił w swoim umyśle czerwone światło. Po trzecie – to naprawdę da się naprawić, żebyś mógł cieszyć się seksem! potencja

Zauważyłeś pierwsze oznaki choroby – co musisz uczynić?

Przełam opory i udaj się do lekarza rodzinnego. To nie jest odosobniony problem, z którym zmagasz się tylko ty. Problemy ze wzwodem, impotencja, to jedno z częstszych schorzeń medycznych i dotyczy co drugiego faceta w wieku 40-70 lat. Tak, statystyki nie kłamią, potraktuj więc wizytę u specjalisty nie jak zło konieczne, ale jak wizytę w warsztacie w celu naprawy machiny, którą jest twój organizm, abyś mógł cieszyć się pełnią jej wydajności. Prócz tego regularnie badaj ciśnienie tętnicze i poziom cholesterolu, żeby ustrzec się częstej przyczyny impotencji – chorób układu krążenia.

Po co Ci lekarz rodzinny a nie specjalista?

Przede wszystkim lekarz rodzinny oszacuje stadium choroby i wskaże właściwego fachowca – urologa bądź seksuologa, który może ci pomóc. Od lekarza POZ (podstawowej opieki zdrowotnej) możesz otrzymać również skierowanie na badania, które pomogą ustalić przyczynę choroby. Trudności z erekcją to stadium odwracalne!
Najczęstsze leczenie przeprowadzane jest głównie za pomocą środków farmakologicznych, psychoterapii, od czasu do czasu leczenia chirurgicznego, ale pewnymi zabiegami sam możesz siebie wspomóc lub przyśpieszyć leczenie. Oto najważniejsze z nich:

1. Stosuj zdrową dietę

Unikaj tłustych mięs zastępując je owocami oraz warzywami. Konsumuj więcej ryb – tuńczyka, łososia, sardynki (za wyjątkiem smażonych, tłustych ryb, które, konsumowane wieczorem, mogą obniżać libido). Dużo warzyw i owoców to twardy przepis na uniknięcie najczęstszej przyczyny impotencji – chorób naczyniowych oraz otyłości. Z owoców bardzo pożyteczne będą dla ciebie poziomki, truskawki, maliny, jeżyny i jagody. Z warzyw – prócz zieleniny powinno się jeść czosnek oraz cebulę (dobre przeciw miażdżycy) oraz paprykę, pomidory, kukurydzę, selery i por.

Warto zadać pytanie dietetykowi o adekwatną dietę, ułożoną specjalnie pod grupę krwi. Miej na uwadze, że dieta nie jest rygorystycznym „niejedzeniem smacznych potraw”, ale uzupełnieniem dziennego jadłospisu w pokarmy wartościowe i zredukowaniem tych najbardziej szkodliwych. Przemyśl wprowadzenie do swego jadłospisu dań z regionu śródziemnomorskiego, szczególnie zaś owoców morza.

2. Zainteresuj się afrodyzjakami

Jest grupa produktów, które w pewnym stopniu pobudzą twój organizm do „działania”. Powszechnie uważa się (w praktyce – jest to sprawdzone), że lampka czerwonego wina przed stosunkiem polepsza aktywność seksualną. Stroń jednak od mocnego alkoholu, który zadziała w złą stronę. Z przypraw używaj więcej imbiru, który oddziałuje na sprawniejsze krążenie krwi oraz goździków, które polepszają humor. Z owoców morza chwalone są ostrygi, homary, krewetki, albo ośmiornice.

3. Nie pal papierosów

Palenie papierosów (również to bierne) wpływa niekorzystnie na twoje ciało i libido. Amerykański stereotyp ubiegłych lat, w którym to kochankowie po udanym seksie spalali papierosa, to fatalny pomysł. Papierosy nie dość, iż znacząco redukują twoją sprawność seksualną oraz wywołują inne, równie niepokojące problemy, z nowotworem płuc na czele – to jeszcze sprawiają, iż będziesz nasiąknięty ich wstrętnym zapachem. Uwierz mi, wiem co mówię – jestem osobą niepalącą i kogoś, kto pali, czuję ze sporej odległości. Najbardziej uciążliwy zapach utrzymuje się we włosach, potem w ubiorze, o oddechu nie wspominając. Jeśli twoja partnerka nie pali, a ty tak, to może być przyczyną dodatkowych kłótni oraz kłopotliwych sytuacji między wami, także w łózku. Oczywiste jest, że jako palacz z pewnością nie pachniesz smakowicie.

4. Bądź aktywny fizycznie

Aktywność seksualna jest trwale powiązana z dobrą kondycją i wydolnością układu sercowo – naczyniowego. Toteż tak istotne jest, abyś oprócz właściwego odżywiania czynnie praktykował sport. Czynnie? Oznacza to codzienne ćwiczenia ruchowe, co najmniej 30 min – bieg albo siłownia oraz systematyczne 1-2 razy w tygodniu uprawianie sportu, np.: tenisa. Tutaj dużo zależy od twoich zasobów czasowych, które, jak przypuszczam, nie są najwyższe. Potwierdzisz jednak to, iż im mniej czasu, tym lepsza organizacja (oczywiście do pewnych granic)? Z pewnością, jeśli będziesz pragnął regularnie uprawiać sport, znajdziesz na to chwilę czasu.

5. Systematycznie staraj się uprawiać seks

Żeby nie wywołać „męskiego problemu” często uprawiaj seks. Pozbądź się rutyny a wprowadź do twojego związku więcej świeżości. To najskuteczniejsza recepta na przywrócenie regulacji hormonalnej. Jeśli twój związek ma obecnie kłopoty (nawet w sytuacji, kiedy przyczyną jest ta „trzecia”) staraj się je rozwiązać, gdyż to również pośrednio oddziałuje na twoją wydolność seksualną.
wiecej tutaj : viagra tanio

Dziewięć rad na powiększenie libido

4305-4054-wu.jpg

Poznaj kilka sprawdzonych sposobów na to, aby bardziej Ci się chciało i żeby twoja i kochanki satysfakcja z seksu była dużo większa.

Przedstawiam kilka prostych wskazówek, żeby w twojej sypialni zrobiło się naprawdę przyjemnie!
1. Dotykaj swoją partnerkę
Jeśli będziesz każdego dnia dotykał partnerkę, twoje ciało zacznie wydzielać hormony, które przyczynią się do wzmocnienia waszej więzi. Amerykańskie badania dowiodły, iż kontakt fizyczny stymuluje produkowanie oksytocyny – substancji neurochemicznej, która łączy pary ze sobą. Skutek jest oczywisty: częściej zaczynasz mieć niegrzeczne myśli.
2. Wolne chwile spędzaj na słońcu

Nawet jedna godzina spędzona na słońcu może powiększyć ilość testosteronu (najistotniejszego męskiego hormonu) w twoim organizmie aż o 69 % – do takiej konkluzji doszli badacze z Uniwersytetu Kalifornijskiego. Dodatkowo światło słońca obniża ilość melatoniny, hormonu, który pogarsza płodność i apetyt na seks. Solarium też tak działa.
3. Urządzaj romantyczne seanse filmowe

Według naukowców z Uniwersytetu Michigan oglądanie romansów może sprawić, iż mężczyzna będzie bardziej romantyczny i czuły. Zauważyli oni, iż filmy romantyczne zwiększają ilość progesteronu – hormonu odpowiedzialnego za wysokie libido – aż o dziesięć %. Największym twoim kłopotem będzie odszukanie takiego filmu, przy którym uda ci się nie zasnąć.
4. Często ziewaj
Ziewanie oraz wzwody są dozorowane przez ten sam związek chemiczny: tlenek azotu. Ziewając, przygotowujesz magistrale neurochemiczne, dzięki którym podołasz obowiązkom łóżkowym, gdy zajdzie tego typu potrzeba. Oprócz tego ziewanie powoduje, iż czujesz się zrelaksowany, a do twojego członka napływa więcej krwi.

5. Spożywaj ekstrakt z granatu
Codziennie wypijaj szklankę soku z granatu. Badania zrealizowane na Uniwersytecie Kalifornijskim dowiodły, tadalis
iż owoc ten powiększa przepływ krwi do twojego najlepszego kumpla. Prócz tego sprawia, iż całujesz z większą namiętnością.
6. Wąchaj wanilię

Zapach wanilii efektywnie zwiększa przepływ krwi do członka – tak twierdzą naukowcy z Fundacji Leczenia Smaku i Węchu w Chicago. Wanilia nasila fale alfa w mózgu, które relaksują oraz pomagają pozbyć się zahamowań. Układ chemiczny wanilii jest podobny do dopaminy – substancji wytwarzanej w mózgu, która wywołuje podniecenie seksualne. Rozumie się samo przez się, że nabywanie lodów waniliowych jest dużo mniej żenujące niż wyposażanie się w środki na potencję.
7. Odżywiaj się zdrowo
Jeżeli facet spożywa zbyt mało cynku, jego ciało produkuje mniej testosteronu. Toteż wskazane jest włączyć do menu wiele potraw mięsnych, orzechów, nabiału i pełnoziarnistych produktów piekarskich. Nie zapomnij również o witaminie C, która zwiększa ilość oksytocyny w ciele oraz wspomaga pracę gruczołów płciowych.
8. Przestań palić papierosy

Nikotyna znajdująca się w papierosach może spowodować zwężenie naczyń krwionośnych, utrudniając przepływ krwi do penisa. Pewne badanie udowodniło, iż już dwa papierosy mogą sprawić, iż wzwody będą bardziej miękkie. Nie zapominajmy także o innych ujemnych aspektach palenia, takich jak nieświeży oddech, żółte zęby i zmarszczenia skóry.
wiecej na naszej stronie viagra bez recepty